Oldalak

2012. december 10., hétfő

Október+1 :) tali

Ez egy rendhagyó találkozóra sikeredett.... Bakternő Kata látogatott el hozzánk Debrecenbe így egy hétköznap délután futottunk össze közel teljes létszámmal, amin meg is lepődtünk, hogy ennyien eljöttek... Mivel közel volt a november így külön novemberi találkozót már nem is tartottunk :) 

Nagyon jó volt megismerkedni Katával, ami nem sokkal később részemről még egy találkához vezetett hiszen én is jártam Budapesten egy tanfolyamon így az egyik héten a csajokkal találkoztam :) Sokan nem voltunk de nagyon jó volt megismerkedni velük is... Aztán sokáig motoszkált az agyamban Hajneee honnan ismerem... aztán beugrott, hogy mesélte itt tanult Debrecenben és összeraktam azzal a találkozóval ahol én vettem részt legelőször még KerGíz szervezésében... Épp egy karácsonyi  ajándékosztás volt és ő gy szép hangjegyekkel körbehímzett kis terítőt kapott :)

Visszatérve a mi találkozónkra, ennyi szépséget régen láttam egyben, m int mikor Kata kinyitotta a táskáját :) előkerült egy rakat hímzővászon és még sok-sok tucat charm... nem tudtam melyikhez kapjak... Köszi mindenkinek a szép estét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése