Oldalak

2012. március 2., péntek

Rita-tyúkos RR

Azaz a terítő tyúkos, de nem tudom miért vonzott az indás rész... talán már untam a tyúkokat... az elején még lehetett választani a sarok minták között is, de ugye az legkésőbb a 4.-5. kendő körül elfogyott... azóta csak tyúkokat hímeztem és aki hímzett már olyat sejti milyen sokadjára hímezni ugyanazt :) bocsánat hogy én is könnyebb végét fogtam meg a munkának :(

rövid üzenet Margónak :) a 2075-ös elfogyott, kipótoltam most azt a fél szálat ne postázzuk oda vissza, a 2072-est az este nem találtam valahova valamelyik kölyök vagy én elkavartuk, ha hétfőig meglesz cserélem egyébként betettem az enyém, csak az meg olyan hogy 1m-esekre van vágva és úgy bobináztam, mert volt egy időszak mikor nem lehetett ollót és hímzést egymás közelében tartani és így oldottam meg a dolgot... remélem így jó lesz mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése