Oldalak

2012. február 16., csütörtök

Dijakat kaptam....



Nem sok időeltéréssel kaptam meg ezt a díjat két blogoló ismerősömtől, Yolától és MrsSame-től :) Köszönöm nektek itt is :)

A díjjal járó teendők: 

- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad 


- 7 dolgot írj magadról: 


1. Szeretek olvasni, bár elég kevés időm van rá...

2. Szeretek hímezni, nincs nap, hogy ne venném elő a tűmet...
3. Szeretem a virágokat, de olykor megsínylik a lustaságommal járó aszályt 
4. Szeretek kertészkedni is, legyen az virágos kert vagy konyhakert
5. Utálok veszekedni, inkább némán hallgatok, csak hogy ne szítsam a tüzet, aztán mikor minden elcsendül motyogok ebből tudja mindenki aki ismer hogy más véleményen vagyok :DD (azért ha kell ki tudom nyitni a szám, nem vagyok hamvábahót)
6. Kirándulni a családdal, erdőben, hegyekben...
7. Lételemem a víz! Gyerek koromban nem volt nyár tenger nélkül, most a körülmények és a gyerekek kora miatt régen voltam igazi tengernél, de a magyar tengert, vagy a Tisza-tót nem hagyjuk ki nyaranként legalább egyszer elmegyünk pancsolni pár napra...



- Küld tovább 15 bloggernek, akiket kedvelsz és értesítsd őket

15 lehet nem lesz de azért igyekszem és remélem örülni is fognak neki :)

1.,-1., Margó és Anik :)
6., Edit
7., Kata
9., Vero
10., Emő

Ennyire futotta... sokan vagytok akinek még adnék, de volt aki már megkapta...  



3 megjegyzés: