Oldalak

2012. január 19., csütörtök

Szombaton újra találkoztunk...

Eljött a januári találkozónk is... Most én ajánlottam fel a lakásom helyszínként... bár ne tettem volna... gyermekeim miatt a bőr sült le a képemről olyan örjöngést végeztek hazaérkezésük után... Bandira is mérges voltam, hogy nem foglalkozik velük, gondolom beült a számítógép elé (alapból egyébként nem sokat gépezik) és onnantól se hall se lát formátumba ment át... illetve az x-edik ajtócsapódásra feleszmélt de különösebb fegyelmet ezután sem láttam... Mindegy ez már így sikerült...

Mindezeken túl szerintem jó volt... Megrendeltem Nettytől ismét azt a fini magvas pogit és kapott is cserébe egy zacsi tökmagot, hogy jövő hónapban se felejtse el... pedig bevallása szerint már nem ilyet akart sütni, nehogy "megszóljuk", hogy mindig ezt hoz :D A találkozónk lassan lassan 50%-át a gyöngyözés veszi át, amit a lányok nagyon élveznek (Anitát és engem leszámítva) persze persze tetszenek, és meg is rendelem anyutól ami tetszik, hogy csináljon nekem... de különösebben nem tudok hozzászólni a folyamathoz, és igazából nem is akarok... lányok ez nem szemrehányás... csináljátok csak... a lényeg hogy jól érezzük magunkat együtt és végül is csodálni én is szeretem az ékszereiteket...

Anyu készítette a dobozt, még egy elmaradt Karácsonyi ajándékként Caris-Zsuzsának


Netty karötője

Barbi gyöngyremekei

továbbra is Barbi gyöngyei, ezúttal horgolva

belemélyedve a válogatásba :D


Anik freestyle RR-ében indul az én színeimben :DD

Caris Zsuzsa tavaszváró képe :)

Andres még karácsonyozik :)






Barbi kipróbálta a szalaghímzést is

készülődőben...

Netty gyürüje

Netty karkötője


Netty ékszerei

Barbi kispárnát készített



3 megjegyzés:

  1. De jó nektek.... Írod, hogy a hímzős taliból lassan gyöngyös lesz, és ez távol áll tőled... Őrülj, hogy ilyen társaságba tartozhatsz, foglalkozzanak bármivel is a lányok...
    Én annyira szeretnék egy jó kis társasába tartozni. Itt pesten olyan nehéz egy ilyen személyes, családias légkört kialakítani. Akiknek sikerült, nem befogadóak... megvannak 4-6-8-an és nem nyitnak új emberek felé... A xszemes- talikra úgyszintén igaz, hogy csak laza ismeretségeket hoz. Legalábbis nekem ezidáig... Pedig van olyan lány, aki nagyon szimpatikus, és szívesen elhívnám magamhoz, jó lenne összeülni néha közösen varrogatni, de.... de nem is tudom.... Majd lehet egy kicsit "erőszakosabban" fogok nyomulni...:))) vagy nem tudom...
    Szóval, Kata, örülj hogy ilyen jófej csajokkal bandázhatsz!! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nagyon örülök, nekik... és tényleg nem bánom a gyöngyözést nem azért írtam róla...

      Remélem egyszer te is megtalálod a csapatodat :) és ha netalán valamikor Debrecen környékén jársz, szívesen találkoznék veled is... :)

      Törlés
  2. Tudom, hogy örülsz nekik :))) hülyén fogalmaztam :)))
    Ha Debrecen felé megyek, útba ejtelek!

    VálaszTörlés