Oldalak

2011. szeptember 14., szerda

Szeptemberi találkozónk

Már túl is vagyunk rajta, szombat óta. Szerencsére szép számban részt tudtunk venni, már ami a mi kis csoportunknál szép számnak számít :) Anyunál gyültünk össze itt Ebesen, természetes tehát, hogy én sem egyedül mentem. Igaz Andrist csak akkor láttuk mikor a tálkájából elfogyott a pogácsa, de azért ott volt ő is :) Krisztám pedig, ő végig figyelt, közben sutymorgott "Anya, te már megmutattad a könyvjelzőim? a sünit is? Anya mondtad már ki válogatta szét maminak a gyöngyeit (swarovski 1000 db-ot ömlesztve) és még sorolhatnám, csoportképet nem tudtam csinálni úgy hogy ne vigyorogna bele a közepébe...
Azt hiszem tényleg nagyon jó volt a hangulat és ezt abból is látni lehetett, hogy ilyen sokáig még nem maradtunk sehol. Netty és Caris megfertőződtek a vírusgazda Anyu volt, maga a vírus pedig a gyöngyök. Remélem azért maradtok hűek az x-ekhez is.
Most bemutatott munkákban sem volt hiány, mindenki csodálatos munkákat hozott, és az előző havi képekkel összevetve néhány munka szembetűnő haladása is látszik pl Netty egyiptomi mukija, a talpacskák, illetve én/mi tudjuk hogy Andres rózsája a gyulai találkozón kapta az első tűszúrást.
Húzás is volt... igen karácsonyra... de nem árulom el kit húztam... még nem :P
További képek ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése