Oldalak

2011. szeptember 5., hétfő

1. szülinapos

A Ritánál meghírdetett játék a szeptemberi szülinaposokkal kezdődött. Mivel sok kreatív tag jelentkezett, így három csoportba lettünk osztva. A csoportom első szülinaposa Csitri - Timi és ezeket kapta tőlem:
Egy dobozka, hímzett tetővel, sötétzöld bársonnyal bélelve, a kötelező képeslapocska fonalgrafikával, egy szép karkötő (a mintáját xenasi-tól kaptunk a gyulai talin) ferdepánt, húzózár, és egy tekercs metallic fonal.

Remélem minden tetszik és Boldog Szülinapot még egyszer! :)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek az ajándékaid. A doboztető valami csúcs! A képeslap is jól sikerült, ötletes ez a fonalgrafika, nem láttam még ilyet közelről. A karkötő is nagyon szép munka, szívemhez közel álló színek. És külön köszönöm az alapanyagokat, hasznát fogom venni.

    VálaszTörlés
  2. Hű de sok szépség! Nem is tudtam, hogy gyöngyözöl?

    VálaszTörlés
  3. Tényleg szépeket alkottál!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Katee! Csereüzletet ajánlok: nagyon szeretnék a karkötőmhöz egy nyakbavalót vagy medált, cserébe varrnék neked valamit, amit szeretnél. Mit szólsz hozzá?
    Üdv: Timi

    VálaszTörlés
  5. megbeszélem anyuval mert neki vannak gyöngyei és minden hozzávalók, bevallom azt az egyet nem én készítettem, csak nem akartam üresen küldeni a dobozkát :D

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, akkor azt is kérdezd meg anyukádtól, mit szeretne cserébe :-)

    VálaszTörlés