Oldalak

2011. január 26., szerda

Januári találka

Szokás szerint ismét találkoztunk! Most Caris-Zsuzsánál gyűltünk össze. A hangulat nagyon jó volt, még részben a karácsonyi filing is megvolt, hisz annyi karácsonyi témájú dolgot hoztak a csajok, hogy nem lehetet kikerülni... egy kis utókarácsony. Volt sok-sok fincsi süti, amiért már érdemes összeülni :) Persze a munkák sem utolsóak!! Én most nem vittem semmit... agyis bevallom egy munkámat vittem de az még nem publikus, de 1,5 hónapot dolgoztam rajta egyhuzamban, így nem hagyhattam itthon!
És akkor jöjjön néhány kép,a teljesség igénye nélkül. A többit pedig szokás szerint a fotóalbumban nézheti meg bárki.




1 megjegyzés:

  1. Kedves Kateee:) régóta olvasgatom soraidat, mert nagy rajongója vagyok a keresztszemes dolgoknak, de én nem értek hozzá. Köszönet a sok szép munkáért és kérlek fogadj el tőlem egy díjat. Megtalálod nálam:)

    VálaszTörlés