Oldalak

2010. szeptember 27., hétfő

SAL- Mankával 1. rész :)

Bemutatom a nem igazán szépségesre sikerült kezdeményeimet :) legalábbis nekem mindenkié jobban tetszik a sajátomnál :) Manka szerint lehet csak túl kritikus vagyok önmagammal szemben... Na majd meglátjuk m it mond ha meglátja mit műveletem :) a kép nem igazán adja vissza, de olyan közép zöld a hímzővászon és arra próbálkoztam
sötétebb és világosabb színösszeállításban... Egyébként szerintem ez az Algír szem nem lenne nehéz... sőt, az egész amit eddig csináltam kb fél órámba telt, csak nagyon figyelni kell legalábbis nekem, hogy a fonalat kb egyenletesen húzzam, hogy a lyukacskák is hasonlóak legyenek, lehet hogy a hímző sem túl egyenletes, gondolom az is befolyásolja... vagy nem??? :) a végén kiderül hogy tök profi vagyok csak minden más rossz :D


Kíváncsian várom a pénteket, a következő résszel....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése